pinap1winmostbet az1win kz1win kz

4 възможности за експертна подкрепа в STEM от Център за творческо обучение

  1.  Консултация за изготвяне и реализиране на STEM концепция;
  2.  SТЕМ учебно съдържание – готови уроци и добри практики;
  3.  Избор на устройства и оборудване според нуждите на проекта;
  4.  Повишаване на квалификацията на училищния екип.

Имате нужда от консултация и идеи за Вашия STEM център?

РЕАЛИЗИРАНИ ПРОЕКТИ

Kабинет по роботика в СУ “Иван Вазов”, гр. Вършец

“Виртуална STEM лаборатория по Природни науки”, 7 ОУ “Панайот Хитов, гр. Сливен 2

Skills for Innovation като част от учебния процес в ПМГ „Проф. Емануил Иванов“, гр. Кюстендил

Концепции за “Изграждане на училищна STEM среда” по ПВУ, 2023 г.

Изберете вида училище от филтрите, за да намерите подходящата концепция:

  • Финансиране по НП 2020 г.
    • Финансиране по НП 2020 г.
    • У-ща, които НЕ са финансирани по НП
    • У-ща, които СА финансирани по НП
  • Брой ученици в училището
    • Брой ученици в училището
    • до 50 бр.
    • от 51 до 200 бр.
    • от 201 до 400 бр.
    • от 401 до 1000 бр.
    • Над 1001

Кои сме ние

Център за творческо обучение

Център за творческо обучение е партньор на над 1000 училища и детски градини в страната и с над 10 години опит във внедряването на иновации. Екипът ни се състои от образователни експерти и опитни педагози, които подкрепят образователната трансформация, предоставяйки знания и достъп до най-новите технологии.

Запознайте се с екипа ни!

паралелки, работещи по модел 1:1

училища, работещи с LEGO Education

ученици, работещи по програма „Умения за иновации“

„Нашите ученици споделят, че преминавайки през учебното съдържание с помощта на уроците на „Умения за иновации“ се постига повече интерес, по-достъпен език. Оценяват изключително положително работата в екип и усъвършенстването на презентационните умения.“

Елена Стоилова,
директор на ПМГ „Емануил Иванов“, гр. Кюстендил

„Уменията, придобити при обучението по модела 1:1, както и дигиталната компетентност, са се увеличили значително. Особено ценни в тази насока са подобрените умения за управление на времето и критическото мислене на учениците."

Веселина Иванова ,
зам.-директор на 2 АЕГ „Томас Джеферсън“, гр. София

“Учениците с интерес участват в часовете. Най-заинтригувани са от практическата работа с LEGO® Education комплектите. Работата в екипи ги мотивира. Те бързо и лесно се ориентират и с лекота изпълняват поставените задачи. Времето минава неусетно и под формата на игра и забавление децата научават много нови неща. Горещо препоръчваме включването на LEGO® Education особено в прогимназиален етап, тъй като то неусетно включва децата чрез игра в област непозната за тях, но и твърде привлекателна и актуална, даваща необятни хоризонти за развитие на техния интелект.”

Ани Ангелова,
директор на СУ „Иван Вазов”, гр. Вършец

Партньори

Имате нужда от консултация или решение за вашия STEM проект?