Key Account Specialist – внедряване на нови технологии в образованието
За гр. София
ЗА ПОЗИЦИЯТА:
- Специалистът ключови клиенти свързва експертизата и портфолиото на Център за творческо обучение с предизвикателствата на партньора/клиента и оформя съвместни дейности за решаване постигане на целите на двете страни. Успешният кандидат трябва да има превъзходни умения за водене на преговори, да разбира бизнес-целите, да е готов да се учи постоянно и да бъде пример за подражание, както в екипа на Центъра, така и да бъде лице на организацията пред клиенти и партньори.
- Позицията “Key Account” е от ключово значение за развитието на бизнеса на нашата организация в образователния сектор в София и региона. Компанията е основен партньор на Google за образованието, LEGO Education, Intel и Space Camp Turkey и позицията на специалист “ключови клиенти” предава по ефективен, коректен и устойчив начин добавената стойност на продуктите и услугите на фирмата към клиентите.
- В позицията се изисква провеждане на срещи и събития, отлично общуване с клиенти и с екипа на организацията, като се работи с някои от най-добрите продукти на пазара в България и глобално.
- Позицията е в екип от 7 души, като се ръководи пряко от мениджър “продажби”.
ТЪРСИМ НОВ КОЛЕГА, КОЙТО ДА:
- се учи бързо и отдадено, за да опознае портфолиото и капацитета на Център за творческо обучение;
- е отличен комуникатор и умее да разпознава целите на партньорски организации и клиенти;
- умее да ценообразува и да направи финансово или търговско предложение;
- провежда консултации и демонстрации;
- провежда кратки обучения и/или презентации пред всякаква аудитория;
- умее да води грамотна и учтива кореспонденция на български и английски език;
- може свободно и учтиво провежда всякакъв вид служебна комуникация с цел продажби;
- генерира на нови клиенти;
- бъде лице на организацията пред различна аудитория.
- стига и надминава целите на продажбите;
- координиране дейности с маркетинг екипа на фирмата;
- изготвя и изпраща договори за продажба на поръчки;
- актуализира на бази данни и използване на система за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM);
- отговаряне на въпроси на клиента относно продуктите, цените и наличността;
- има опит с използването на инструменти, които помагат в организирането;
- отделя много време за своето самоусъвършенстване;
ОСНОВНИ ОТГОВОРНОСТИ:
- сътрудничеството да бъде първа линия на поведение;
- да възпитава и да заслужава доверие;
- опит в сектор “Образование” или друг публичен сектор в България или друга държава;
- има опит в продажбите и/или търговските преговори;
- владее английски език;
- може да управлява служебен автомобил;
- умее да борави с финансова и друга служебна документация;
- се интересува от дигитални технологии и портфолиото от продукти и услуги базирани на Google, LEGO Education представлява интерес.
ПРЕДИМСТВА:
- познаване на екосистемата на Google for Education или друго портфолио приложимо в сектор “Образование”
- опит на позицията key account manager (мениджър ключови клиенти)
- опит в продажбите
- познава функционирането образователните организации или друг публичен сектор в България;
- е работил в сектор “Образование”;
- има препоръка и/или сертификати доказващи умения свързани с настоящата позиция.
МЕСТОРАБОТА:
- Офисът на Център за творческо обучение в София
- До 70 дни в командировка на година, повечето от които в рамките на 1 ден.
- до 5 пътувания в Европа и по света годишно.
- Достъп до служебен автомобил, допълнително заплащане на командировъчни разходи.
КАК ДА КАНДИДАТСТВАТЕ:
Подайте вашите документи на:
Венета Михайлова, v.mihaylova@cct.bg
+359 888 635 348
Кандидатите трябва да изпратят своето резюме, мотивационно писмо, подчертаващо Вашия опит и мотивация. Моля, включете “Специалист ключови клиенти” в темата на имейла.
Тази позиция не е за вас?
Всички лични данни са предоставени доброволно. Тяхното обработване, използване в процеса по подбор и съхраняване ще се извършва в пълно съответствие със Закона за защита на личните данни. По всяко време може да оттеглите данните си, като ни пишете отново.